Skelbiama atranka Marijampolės Sūduvos gimnazijos STEAM srities koordinatoriaus pareigybei.
- Projekto „Tūkstantmečio mokyklų (TŪM) programos įgyvendinimas Marijampolės savivaldybėje“ (toliau – projektas) STEAM veiklų koordinatoriaus pareigybė yra priskiriama specialistų pareigybių grupei.
- Pareigybės lygis – A2. Pareiginės algos koeficientas – 0,834.
- Koordinatorius atsakingas už projekto STEAM srities turinį Sūduvos gimnazijoje ir savivaldybėje – veiklų organizavimą, socialinių partnerių įtrauktį, veiklų įgyvendinimo vertinimą ir kokybės užtikrinimą.
- Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Marijampolės Sūduvos gimnazijos direktoriui.
- Darbo sutartis – terminuota (projekto laikotarpiui), darbuotojas priimamas 1,0 pareigybės darbo krūviu.
- Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirtis – ne mažiau kaip 1 metai pedagoginio darbo ir (arba) projektų valdymo patirtis.
- Atitikimas kitiems reikalavimams:
- užsienio kalbos (anglų) mokėjimo lygis – B2;
- kvalifikacija ir kompetencijos koordinuojamoje srityje (gamtamokslis ugdymas, STEAM);
- puikūs bendravimo gebėjimai, informaciniai ir komunikaciniai gebėjimai, gebėjimas dirbti komandoje;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais švietimą ir viešuosius pirkimus, „Marijampolės savivaldybės švietimo pažangos priemonės „Tūkstantmečio mokyklų“ programa.
- Koordinatorius atsakingas už projekto STEAM srities turinį – veiklų organizavimą, socialinių partnerių įtrauktį, tinklaveiką tarp Marijampolės savivaldybės mokyklų, veiklų įgyvendinimo kokybės užtikrinimą, bendradarbiavimą su Marijampolės savivaldybės administracija.
- Koordinatorius turi gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, turėti žinių apie gamtamokslį, ugdymą šiandienos mokykloje, STEAM srityje.
- Išmanyti dokumentų rengimo taisykles, turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
- Pretendentas turi gerai mokėti valstybinę kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos, reikalavimus.
- Gimnazijos nuostatais;
- Etikos normomis;
- Darbo tvarkos taisyklėmis;
- Darbo sutartimi;
- kitais gimnazijos lokaliais dokumentais (įsakymais, potvarkiais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.).
- Užtikrinti savivaldybės TŪM projekto tikslų įgyvendinimą STEAM srityje.
- Planuoti, organizuoti, vykdyti Marijampolės Sūduvos gimnazijos TŪM pažangos plano STEAM srities veiklas ir užtikrinti veiklų turinio kokybę.
- Rengti gimnazijos TŪM pažangos plano STEAM srities veiklų techninę dokumentaciją (įskaitant technines specifikacijas) ir vykdyti viešuosius pirkimus (planuoti, inicijuoti, vykdyti, kontroliuoti sutarčių įgyvendinimą, priimti rezultatus, rengti ataskaitas ir kt.).
- Konsultuoti projekto partnerius STEAM srities veiklų techninės dokumentacijos (įskaitant technines specifikacijas) rengimo, viešųjų pirkimų vykdymo, sutarčių įgyvendinimo klausimais.
- Parengti ir savivaldybės projekto koordinatoriui pateikti koordinuojamos srities dokumentus (mokėjimų prašymus, ataskaitas ir kt.).
- Pristatyti koordinuojamos srities veiklų eigą, rezultatus ir problemas savivaldybės projekto valdymo komandai.
- Užtikrinti savivaldybės ir gimnazijos TŪM projekto tikslų įgyvendinimą STEAM ugdymo srityje.
- Planuoti, organizuoti, koordinuoti projekto STEAM srities veiklas gimnazijoje, TŪM mokyklose ir savivaldybėje, užtikrinti veiklų kokybę.
- Pristatyti koordinuojamos srities veiklų eigą, rezultatus, problemas savivaldybės projekto valdymo komandai.
- Planuoti veiklas ir susitikimus STEAM ugdymo klausimais, inicijuoti ir koordinuoti STEAM renginius pasitelkiant mokslo, verslo ir socialinius partnerius.
- Organizuoti ir plėtoti tarpdisciplininį STEAM ugdymą gimnazijoje ir savivaldybėje.
- Vykdyti projekto STEAM veiklų stebėseną, rinkti ir analizuoti duomenis bei rezultatus.
- Atsakyti į mokyklų, savivaldybės, partnerių užklausas apie STEAM ugdymą savivaldybėje ir gimnazijoje.
- Atstovauti gimnazijai ir savivaldybei bendradarbiaujant su projekto STEAM srities partneriais.
- Planuoti ir padėti organizuoti STEAM mokytojų kvalifikacijos kėlimą, teikti informaciją apie vykstančius kvalifikacinius renginius.
- Nuolat domėtis STEAM ugdymo praktikomis Lietuvoje ir užsienyje, dalytis patirtimi.
- Inicijuoti efektyvias technologijų integravimo į ugdymo procesą strategijas ir savalaikes jų korekcijas, koordinuoti tikslingą technologijų naudojimą STEAM ugdymo veiklose.
- Teikti pagalbą gimnazijos mokytojams bei mokyklų partnerių atstovams įgyvendinant STEAM ugdymo iniciatyvas, idėjas, taikant skirtingas STEAM ugdymo strategijas.
- Konsultuoti gimnazijos mokytojus dėl STEAM ugdymo veiklų įgyvendinimo ugdymo procese.
- Bendradarbiauti su savivaldybės projekto valdymo komanda, savivaldybės STEAM komanda ir mokyklų projekto komandomis.
- Bendradarbiauti su TŪM mokyklomis, savivaldybės švietimo įstaigomis, projekto STEAM srities partneriais ir skatinti jų tinklaveiką.
- Koordinuoti gimnazijos STEAM ugdymo mokomosios medžiagos sklaidą, viešinti projekto STEAM ugdymo praktiką ir rezultatus.
- Prašymą dalyvauti atrankoje.
- Asmens tapatybę ir išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
- Dokumentų originalai pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną prieš pokalbį su pretendentu ir sutikrinti su kopijomis grąžinami.
Skelbiama atranka Marijampolės Sūduvos gimnazijos Įtraukiojo ugdymo koordinatoriaus pareigybei
- Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
- darbo patirtis – ne mažiau kaip 1 metai pedagoginio darbo ir (arba) projektų valdymo patirtis.
- Atitikimas kitiems reikalavimams:
- užsienio kalbos (anglų) mokėjimo lygis – B2;
- kvalifikacija ir kompetencijos koordinuojamoje srityje (įtraukusis ugdymas);
- puikūs bendravimo gebėjimai, informaciniai ir komunikaciniai gebėjimai, gebėjimas dirbti komandoje;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais švietimą ir viešuosius pirkimus, Marijampolės savivaldybės švietimo pažangos priemonės „Tūkstantmečio mokyklų“ programa.
- Koordinatorius atsakingas už projekto įtraukiojo ugdymo turinį – veiklų organizavimą, socialinių partnerių įtrauktį, tinklaveiką tarp Marijampolės savivaldybės mokyklų, veiklų įgyvendinimo kokybės užtikrinimą, bendradarbiavimą su Marijampolės savivaldybės administracija.
- Šias pareigas einantis darbuotojas tiesiogiai pavaldus Marijampolės Sūduvos gimnazijos direktoriui.
- Koordinatorius turi gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, turėti žinių apie įtraukųjį ugdymą.
- Išmananyti dokumentų rengimo taisykles, turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
- Pretendentas turi gerai mokėti valstybinę kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos, reikalavimus.
Įtraukiojo ugdymo koordinatorius privalo vadovautis:
- Gimnazijos nuostatais;
- Etikos normomis;
- Darbo tvarkos taisyklėmis;
- Darbo sutartimi;
- kitais gimnazijos lokaliais dokumentais (įsakymais, potvarkiais, nurodymais, taisyklėmis ir pan.).
Įtraukiojo ugdymo koordinatoriaus funkcijos:
- Užtikrinti gimnazijos TŪM projekto tikslų įgyvendinimą įtraukiojo ugdymo srityje.
- Planuoti, organizuoti, vykdyti Marijampolės Sūduvos gimnazijos TŪM pažangos plano įtraukiojo ugdymo srities veiklas ir užtikrinti veiklų turinio kokybę.
- Rengti gimnazijos TŪM pažangos plano įtraukiojo ugdymo srities veiklų techninę dokumentaciją (įskaitant technines specifikacijas) ir vykdyti viešuosius pirkimus (planuoti, inicijuoti, vykdyti, kontroliuoti sutarčių įgyvendinimą, priimti rezultatus, rengti ataskaitas ir kt.).
- Konsultuoti projekto partnerius įtraukiojo ugdymo srities veiklų techninės dokumentacijos (įskaitant technines specifikacijas) rengimo, viešųjų pirkimų vykdymo, sutarčių įgyvendinimo klausimais.
- Parengti ir savivaldybės projekto koordinatoriui pateikti koordinuojamos srities dokumentus.
- Pristatyti koordinuojamos srities veiklų eigą, rezultatus ir problemas savivaldybės projekto valdymo komandai.
- Analizuoti gimnazijos ir savivaldybės fizinį, informacinį ir ugdymo proceso prieinamumą bei kliūtis ir teikti pasiūlymus savivaldybės projekto valdymo komandai.
- Analizuoti kitų TŪM tobulinimo sričių veiklų ir projektų prieinamumą, konsultuoti kitų sričių koordinatorius įtraukties klausimais, rūpintis įtraukiojo ugdymo, kaip horizontalaus prioriteto, įgyvendinimu kitose TŪM veiklos tobulinimo srityse.
- Planuoti, koordinuoti TŪM įtraukiojo ugdymo srities veiklas, tinklaveiką, vykdyti veiklų stebėseną, duomenų analizę ir vertinimą.
- Atstovauti gimnazijai TŪM įtraukties srityje, bendradarbiauti su kitų savivaldybės mokyklų ir srities (-čių) koordinatoriais vykdant projekto veiklas, komunikuoti ir dalintis įgytomis žiniomis ir gerosiomis patirtimis.
- Atsakyti į mokyklų, savivaldybės, partnerių užklausas apie įtraukųjį ugdymą gimnazijoje.
- Inicijuoti ir koordinuoti gimnazijos ir savivaldybės mokyklų bendradarbiavimą su įtraukties partneriais.
- Inicijuoti ir organizuoti įtraukiojo ugdymo kvalifikacijos kėlimo, kompetencijų stiprinimo, nuostatų kaitos veiklas gimnazijos ir savivaldybės mokyklų bendruomenėse (mokymai, seminarai, stažuotės, išvykos, mokytojų dalijimasis gerosiomis praktikomis, mentorystės veiklos ir kt.), fiksuoti grįžtamąjį ryšį.
- Konsultuoti savivaldybės mokyklų bendruomenes dėl įtraukiojo ugdymo srities veiklų įgyvendinimo, pagal poreikį teikti pagalbą mokyklų atstovams plėtojant ir taikant įtraukiojo ugdymo planus ir metodikas.
- Domėtis įtraukties aktualijomis ir gerosiomis praktikomis Lietuvoje ir užsienyje, gerinti kompetencijas įtraukiojo ugdymo srityje.
- Bendradarbiauti su savivaldybės projekto valdymo komanda ir savivaldybės mokyklų projekto komandomis.
- Bendradarbiauti su TŪM mokyklomis, savivaldybės švietimo įstaigomis, projekto įtraukiojo ugdymo srities partneriais ir skatinti jų tinklaveiką.
- Koordinuoti įtraukiojo ugdymo turinio ir mokomosios medžiagos sklaidą, viešinti projekto įtraukiojo ugdymo praktiką ir rezultatus.
Nacionalinis diktantas
Kovo 15 dieną jau 14-ą kartą buvo rašomas Nacionalinis diktantas – tai tarptautinis suaugusiųjų ir moksleivių raštingumą skatinantis konkursas. Vieniems tai proga pasitikrinti rašybos įgūdžius, kitiems – pasivaržyti, tačiau visiems tai galimybė didžiuotis unikalia lietuvių kalba, o ir padarius klaidų – išmokti ko nors naujo. Kasmet diktantą rašo beveik 30 tūkstančių žmonių Lietuvoje ir pasaulyje. Tarp dalyvių – ir 40 Sūduvos gimnazijos atstovų.
Darbo stebėjimo vizitas Portugalijoje, Porto mieste
Sveikiname dailės olimpiados nugalėtojas!
Vasario 27 dieną vyko dailės olimpiados Marijampolės savivaldybės etapas, kur mokiniai atliko kūrybines užduotis, taip pat pateikė namų darbus.
Olimpiadoje sėkmingai dalyvavo ir mūsų gimnazijos mokinės. III S mokinė Liepa Venckevičiūtė užėmė I vietą, o I S mokinė Ema Mickutė – II vietą. Sveikiname nugalėtojas! Mokinių dailės mokytoja Loreta Žaliauskienė.