ADMINISTRACIJA

Audronė Vaičiulienė
Audronė VaičiulienėGIMNAZIJOS DIREKTORĖ

Direktorius, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam lygiavertį išsilavinimą;
  2. atitikti bent vieną iš šių reikalavimų:
  3. turėti pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 3 metų pedagoginio darbo stažą;
  4. turėti magistro laipsnį, pedagogo kvalifikaciją ir ne mažesnį kaip 2 metų pedagoginio darbo stažą;
  5. turėti ugdymo mokslų arba verslo vadybos magistro kvalifikacinį laipsnį arba viešojo administravimo magistro kvalifikacinį laipsnį, įgytą baigus švietimo vadybos studijas, arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, taip pat turėti ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos patirtį, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. gegužės 4 d. nutarimu Nr. 535 patvirtintą Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą (toliau tekste – Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašas);
  6. turėti magistro kvalifikacinį laipsnį arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją, ne mažesnę kaip 3 metų profesinės veiklos švietimo srityje patirtį, kuri atitinka VI ar aukštesnį kvalifikacijų lygį pagal Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašą, ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2011 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. V-1194 patvirtintų Kvalifikacinių reikalavimų valstybinių ir savivaldybės švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovams aprašo (toliau tekste – Kvalifikacinių reikalavimų aprašas) 5.2.2 papunktyje apibrėžtos vadovavimo ugdymui ir mokymuisi kompetencijos įvertinimas yra ne žemesnio kaip aukšto lygio;
  7. turėti Kvalifikacinių reikalavimų aprašo 5 punkte nustatytas vadovavimo švietimo įstaigai kompetencijas;
  8. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų vadovavimo suaugusių asmenų grupei (grupėms) patirtį arba turėti ne mažesnę kaip vienerių metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje arba švietimo pagalbos įstaigoje;
  9. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis;
  10. gerai mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 24 d. nutarimu Nr. 1688 „Dėl valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų patvirtinimo ir įgyvendinimo“, reikalavimus;
  11. ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosius Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių);
  12. būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.
  13. Gebėti savarankiškai planuoti, rengti ataskaitas, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
  14. Išmanyti švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymus bei kitus teisės aktus ir gebėti juos taikyti praktiškai.
  15. Būti susipažinusiam su švietimo įstaigų, vykdančių pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, veiklos organizavimu, biudžetinių įstaigų finansavimo tvarka, darbo teisiniais santykiais, kuriuos reglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymai bei kiti teisės aktai, užtikrinti jų vykdymą.

 

Direktorius vykdo šias funkcijas:

  1. tvirtina Gimnazijos darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršydamas nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus, darbuotojų pareigybių aprašymus ir valdymo struktūrą;
  2. suderinęs su Gimnazijos taryba, darbuotojų atstovavimą įgyvendinančia institucija, tvirtina Gimnazijos darbo tvarkos taisykles;
  3.  Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka priima į darbą ir atleidžia iš jo Gimnazijos darbuotojus, skatina juos ir skiria jiems drausmines nuobaudas, vykdo kitas personalo valdymo funkcijas;
  4. tvirtina saugos ir sveikatos darbe, priešgaisrinės saugos instrukcijas;
  5. užtikrina bendradarbiavimu pagrįstus profesinius santykius, etikos normų laikymąsi Gimnazijoje ir priimant sprendimus, bendruomenės narių ir darbuotojų informavimą, sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms bei žalingiems įpročiams aplinką;
  6. rūpinasi Gimnazijos darbuotojų darbo sąlygomis, organizuoja trūkstamų darbuotojų paiešką;
  7. skiria vadybines funkcijas direktoriaus pavaduotojui (-ams), atsižvelgdamas į Gimnazijos veiklos sritis, sudaro galimybes jiems savarankiškai dirbti ir reguliariai atsiskaityti už nuveiktą darbą;
  8. rūpinasi mokytojų metodinės veiklos organizavimu, darbuotojų profesiniu tobulėjimu, sudaro sąlygas kelti kvalifikaciją, galimybę atestuotis mokytojams ir švietimo pagalbos specialistams, organizuoja jų atestaciją Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;
  9. informuoja ir supažindina Gimnazijos bendruomenę su valstybine ir savivaldybės švietimo politika, inicijuoja jos aptarimus ir įgyvendinimą;
  10. kartu su bendruomene numato Gimnazijos veiklos kryptis, inicijuoja veiklos kokybės įsivertinimą, vykdo švietimo stebėseną, analizuoja situaciją ir numato Gimnazijos perspektyvas bei strategiją, vadovauja Gimnazijos strateginio plano, metinių veiklos planų rengimui, juos tvirtina, vadovauja jų įgyvendinimui;
  11. rengia Gimnazijos nuostatus ir teikia juos tvirtinti Marijampolės savivaldybės tarybai;
  12. telkia darbuotojus Gimnazijos uždaviniams ir funkcijoms vykdyti bei numatytoms veiklos programoms įgyvendinti;
  13. priima mokinius į Gimnaziją Marijampolės savivaldybės tarybos nustatyta tvarka, sudaro (nutraukia) mokymo sutartis su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokiniais (nuo 14 metų amžiaus), nustato ugdytinių teises, pareigas ir atsakomybę, kuria ugdymui palankią sociokultūrinę aplinką;
  14. organizuoja Gimnazijos ugdymo procesą, užtikrina tinkamą švietimo kokybę, sveiką, saugią ugdymosi aplinką;
  15. tvirtina pamokų, veiklų tvarkaraščius, darbuotojų darbo grafikus;
  16. sudaro teisės aktų nustatytas komisijas, darbo grupes, metodines grupes, metodinę tarybą Gimnazijos funkcijoms atlikti;
  17. sudaro Gimnazijos vaiko gerovės komisiją;
  18. Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo nustatyta tvarka kreipiasi į Marijampolės savivaldybės vykdomąją instituciją dėl minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių vaikui skyrimo;
  19. inicijuoja Gimnazijos savivaldos institucijų steigimąsi ir skatina jų veiklą;
  20. bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir Gimnazijai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis;
  21. teisės aktų nustatyta tvarka valdo, naudoja ir disponuoja Gimnazijos turtu, lėšomis, rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais ir informaciniais ištekliais, užtikrina optimalų jų valdymą ir naudojimą, analizuoja ir vertina veiklos bei valdymo išteklių būklę;
  22. kompetencijos ribose leidžia įsakymus ir kontroliuoja jų vykdymą;
  23. organizuoja Gimnazijos dokumentų valdymą ir saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka;
  24. tvirtina metinę Gimnazijos pajamų ir išlaidų sąmatą;
  25. užtikrina, kad pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą teikiami įstaigos ataskaitų rinkiniai būtų teisingi;
  26. kasmet už atliktas metines veiklos užduotis, siektinus veiklos rezultatus bei jų rodiklius atsiskaito parengdamas Gimnazijos direktoriaus metų veiklos ataskaitą;
  27. rengia Gimnazijos veiklos metinę ataskaitą ir teikia ją Marijampolės savivaldybės tarybai teisės aktų nustatyta tvarka;
  28. sudaro Gimnazijos vardu sutartis teisės aktų nustatyta tvarka;
  29. atstovauja arba įgalioja kitus darbuotojus atstovauti Gimnazijai santykiuose su juridiniais ir fiziniais asmenimis;
  30. teisės aktų nustatyta tvarka nagrinėja gautus asmenų prašymus, pranešimus, pareiškimus, skundus ir kt.;
  31. vykdo ir kitas teisės aktuose ir Gimnazijos nuostatuose nustatytas funkcijas.

2020–2021 MOKSLO METŲ DARBO LAIKO GRAFIKAS 

Darbo diena

Darbo funkcija

Darbo pradžia

Pietų ir poilsio pertrauka

Darbo pabaiga

Pirmadienis

Direktorė

7.30 val.

12.00–12.30 val.

16.15 val.

Antradienis

Direktorė

7.30 val.

12.00–12.30 val.

16.15 val.

Trečiadienis

Direktorė

7.30 val.

12.00–12.30 val.

16.15 val.

Ketvirtadienis

Direktorė

7.30 val.

12.00–12.30 val.

16.15 val.

Penktadienis

Direktorė

7.30 val.

12.00–12.30 val.

15.00 val.

Kristina Rudzevičienė
Kristina RudzevičienėDirektoriaus pavaduotoja ugdymui 
  1. Metodinė pagalba anglų kalbos, vokiečių kalbos, rusų kalbos, menų ir technologijų, socialinių mokslų (istorija, geografija, ekonomika, psichologija), žmogaus saugos mokytojams. Šiuos dalykus dėstančių mokytojų darbo priežiūra bei kontrolė ir dalykų ilgalaikių planų rengimo koordinavimas, mokomųjų dalykų ir neformaliojo ugdymo programų rengimo derinimas.
  2. Bibliotekos ir skaityklos darbo koordinavimas, vadovėlių ir mokymo priemonių užsakymas, apskaita.
  3. Sveiko gyvenimo būdo programų integravimas į ugdymo procesą, sveikos gyvensenos renginių priežiūra, planų rengimas, bendradarbiavimas su Marijampolės savivaldybės visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialiste, vykdančia sveikatos priežiūrą gimnazijoje.
  4. Ekskursijų, išvykų, socialinės-pilietinės veiklos koordinavimas, savanorystės veiklų inicijavimas. Mokinių talkų organizavimas.
  5. Mokinių priėmimo į gimnaziją ir išvykimo iš jos dokumentacijos tvarkymas. Mokinių registro tvarkymas, statistinių ataskaitų rengimas. Mokinių asmens bylų dokumentų tvarkymas. Mokinių sveikatos priežiūros kontrolė.
  6. Darbas su I ir II gimnazijos klasių mokiniais (metodinė pagalba, adaptacija, ugdymo priežiūra, klasių auklėtojų veikla, komplektavimas, E dienyno kontrolė, švietimo ir mokymosi pagalba, darbas su tėvais). Apklausų dėl tolimesnio mokymosi (II kl. mokiniams) organizavimas.
  7. Olimpiadų, konkursų, tyrimų, projektų organizavimas ir vykdymas.
  8. Vaiko gerovės komisijos (VGK) koordinavimas, prevencinio darbo, renginių organizavimas, korupcijos prevencijos koordinavimas. Specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) mokinių ugdymo(si) koordinavimas.
  9. Mokinių nelaimingų atsitikimų tyrimas.
  10. Pedagoginių darbuotojų sveikatos ir kitų pasitikrinimų kontrolė (medicininių knygelių, pirmosios pagalbos ir higienos pažymėjimų).
  11. Brandos egzaminų (VBE ir MBE), lietuvių kalbos ir literatūros įskaitos organizavimas ir vykdymas. Darbas su duomenų perdavimo sistema KELTAS.
  12. Išsilavinimo pažymėjimų (I klasių), pagrindinio ugdymo išsilavinimo pažymėjimų išrašymo ir apskaitos priežiūra.
  13. Metodinės tarybos ir gimnazijos tarybos darbo koordinavimas.
  14. Mokytojų atestacijos planavimas bei organizavimas.
  15. Gimnazijos ugdymo plano rengimas, darbo grupių būrimas ir veiklų koordinavimas.
  16. Lokalių dokumentų (strateginio, metinio veiklos plano, tvarkų, taisyklių, kitų planų, aprašų) rengimas (rotacijos būdu). Dokumentų DVS KONTORA rengimas, derinimas.
  17. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo koordinavimas (rotacijos būdu).
  18. Savarankiško ir mokymo namie organizavimas I-II klasėse.
  19. Karjeros veiklų koordinavimas I-II klasėse.

 


Mob.+370 699 98462

El. paštas pavaduotoja.suduva@gmail.com 

Darius Kazlauskas
Darius KazlauskasDirektoriaus pavaduotojas ugdymui
  1. Metodinė pagalba matematikos, informacinių technologijų, gamtos mokslų socialinių mokslų (fizika, chemija, biologija), fizinio ugdymo, dorinio ugdymo mokytojams. Šiuos dalykus dėstančių mokytojų darbo priežiūra bei kontrolė ir dalykų ilgalaikių planų rengimo koordinavimas, mokomųjų dalykų ir neformaliojo ugdymo programų rengimo derinimas.
  2. Metodinės pagalbos teikimas, veiklos ir elektroninio dienyno priežiūra III - IV klasėse. Darbas su III ir IV gimnazijos klasių mokiniais (individualių planų sudarymas, konsultavimas, keitimas, metodinė pagalba, adaptacija, ugdymo priežiūra, klasių auklėtojų veikla, komplektavimas, E dienyno kontrolė, švietimo ir mokymosi pagalba, darbas su tėvais).
  3. Neformaliojo ugdymo veiklos organizavimas ir priežiūra, gimnazijos neformaliojo ugdymo plano sudarymas. Neformaliojo ugdymo tvarkaraščio sudarymas. Klasių valandėlių tvarkaraščių sudarymas.
  4. Gimnazijos tinklapio, gmail dokumentų bazės kontrolė.
  5. Gimnazijos darbuotojų, mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų darbo laiko apskaitos žiniaraščio pildymas.
  6. Pamokų paskirstymo lentelės tarifikacijai paruošimas.
  7. Pedagogų duomenų bazės tvarkymas. Statistinės ataskaitos (3-mokykla) rengimas. Mokytojų asmens bylų dokumentacijos tvarkymas.
  8. Pamokų tvarkaraščio sudarymas. Mokinių mokymosi krūvio reguliavimas ir kontrolė.
  9. Išsilavinimo pažymėjimų (III klasių), vidurinio ugdymo išsilavinimo dokumentų apskaitos priežiūra. Brandos atestatų išdavimo organizavimas ir priežiūra.
  10. Mokytojų budėjimo organizavimas ir priežiūra.
  11. Mokinių parlamento darbo koordinavimas.
  12. Mokymosi pagalbos mokiniui konsultaciniame centre organizavimas, apskaita ir priežiūra.
  13. Vadovavimas viešųjų pirkimų, inventorizacijos, turto nurašymų darbo grupėms.
  14. Lokalių dokumentų (strateginio, metinio veiklos plano, tvarkų, taisyklių, kitų planų, aprašų) rengimas (rotacijos būdu). Dokumentų DVS KONTORA rengimas, derinimas.
  15. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo koordinavimas (rotacijos būdu).
  16. Savarankiško ir mokymo namie organizavimas III-IV klasėse.
  17. Karjeros veiklų koordinavimas III-IV klasėse.

2021–2022 MOKSLO METŲ DARBO LAIKO GRAFIKAS 

Darbo diena

Darbo funkcija

Darbo pradžia

Pertrauka pailsėti ir pavalgyti

Darbo pabaiga

Pirmadienis

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

7.50 val.

12.00–12.30 val.

17.50 val.

Mokytojas

9.50–10.35 val.

11.00–11.45 val.

Antradienis

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

7.50 val.

12.00–12.30 val.

17.50 val.

Mokytojas

8.00–8.45 val.

8.55–9.40 val.

Trečiadienis

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

7.50 val.

12.00–12.30 val.

17.05 val.

Mokytojas

8.55–9.40 val.

Ketvirtadienis

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

7.50 val.

11.40–12.10 val.

17.05 val.

Mokytojas

12.10–12.55 val.

Penktadienis

Direktoriaus pavaduotojas ugdymui

7.50 val.

12.00–12.30 val.

16.20 val.

 

Mob. +370 651 44 307

El. paštas kazlauskasd@gmail.com

Kristina Plycnerienė
Kristina PlycnerienėDirektoriaus pavaduotoja ūkiui

Direktoriaus pavaduotojo ūkiui pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  1. paskirsto pavaldiems darbuotojams darbus pagal patvirtintus pareigybių aprašymus ir kontroliuoja jų darbą, aprūpina reikalingomis priemonėmis ir medžiagomis, jas išduoda ir veda apskaitą;
  2. nustato pavaldiems darbuotojams metines veiklos užduotis ir teikia praėjusių metų darbo veiklos pasiektų rezultatų vertinimą;
  3. perkelia tiesiogiai pavaldžius darbuotojus (valytojas, darbininkus) iš vienos darbo vietos į kitą (esant būtinumui), nekeisdamas darbo pobūdžio;
  4. laikinai nušalina darbuotoją nuo darbo, kad pasitikrintų blaivumą ar apsvaigimą nuo narkotinių medžiagų, pažeidus darbų saugos ir sveikatos reikalavimus, už tą dieną nemokant jam darbo užmokesčio;
  5. informuoja, instruktuoja darbuotojus, pakitus darbo procesui, apie pavojingus, kenksmingus ir kitus rizikos veiksnius darbo vietose ir jų poveikį sveikatai, instruktuoja ir kontroliuoja, kaip tiesiogiai pavaldūs darbuotojai laikosi saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos, civilinės saugos reikalavimų;
  6. rengia darbuotojų saugos instrukcijas, veda instruktažus, pildo registracijos žurnalus, vykdo aptarnaujančio personalo ir ūkio darbuotojų sveikatos ir kitų pasitikrinimų kontrolę (medicininių knygelių, higienos pažymėjimų), atsakingų asmenų darbų saugos pažymėjimų kontrolę;
  7. tvarko darbuotojų nelaimingų atsitikimų darbe dokumentus;
  8. neleidžia patalpose naudoti pirotechnikos priemonių, rūkyti, vartoti alkoholinių, energetinių gėrimų, narkotinių ir psichotropinių medžiagų;
  9. sudaro aptarnaujančio personalo darbo ir atostogų grafikus, veda personalo darbo laiko apskaitos žiniaraščius, derina budėtojų budėjimo grafikus;
  10. laiku informuoja gimnazijos direktorių apie nelaimingus atsitikimus darbe ar pakeliui į darbą ir kitus pažeidimus, gaisrus bei užsidegimus, vagystes;
  11. užtikrina reikalingų žaliavų paiešką, derindamas ir informuodamas atsakingus asmenis dėl jų kainų, kiekių;
  12. organizuoja pirkimo–pardavimo sutarčių, sąmatų sudarymo ir įgyvendinimo būdus;
  13. kontroliuoja, kad gaunamos ir siunčiamos prekės – materialinės vertybės atitiktų technines sąlygas ir standartus;
  14. organizuoja ir kontroliuoja, kad gimnazijos ūkinė veikla būtų vykdoma vadovaujantis higienos normomis ir taisyklėmis, priešgaisrinės saugos taisyklėmis, elektrosaugos taisyklėmis bei darbuotojų saugos ir sveikatos taisyklėmis;
  15. pastoviai vykdo gimnazijos pastatų ir patalpų priežiūrą pagal saugos darbe, priešgaisrinės saugos ir higienos reikalavimus, užtikrina įrenginių tvarkingą techninę būklę, vykdo termometrų, manometrų, svarstyklių metrologines patikras, prižiūri vaizdo stebėjimo kamerų techninę būklę;
  16. koordinuoja patalpų ir inventoriaus remonto darbus, sudaro sąmatas, kontroliuoja statybos / remonto darbų kokybę ir eigą, vykdo priėmimą pagal atitinkamus darbų priėmimo aktus, tinkamai paruošia gimnazijos erdves naujų mokslo metų pradžiai;
  17. pasirūpina, kad kabinetuose ir klasėse, kur naudojami elektros ir mechaniniai prietaisai, cheminės medžiagos, būtų iškabintos jų saugaus naudojimo instrukcijos, tikrina, kad chemijos kabinete būtų tinkamai laikomi cheminiai reaktyvai, šiuose kabinetuose, dirbtuvėse ir kitose direktoriaus nurodytuose vietose būtų sukomplektuotos pirmosios pagalbos vaistinėlės;
  18. rūpinasi apšvietimo, apšildymo, ventiliacijos, kanalizacijos, elektros ūkio ir kitų sistemų tvarkingumu, kontroliuoja jų techninį stovį, organizuoja remonto darbus, vykdo elektros, šilumos energijos, vandens sunaudojimo apskaitą;
  19. veda ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto, medžiagų, atsargų apskaitą, susidėvėjusio inventoriaus, rengia panaudotų medžiagų, kitų materialinių vertybių dokumentus inventorizacijai, patikrinimui ir nurašymui, dalyvauja inventorizuojant patikėtas materialines vertybes;
  20. vykdo viešųjų pirkimų procedūras, organizuoja patalpų nuomą, rengia dokumentus (pirkimų planus, ataskaitų rengimą, sutarčių sudarymą, viešinimą), vykdymo kontrolę, administruoja CVP IS, CPO sistemas;
  21. kontroliuoja gimnazijos sudarytų sutarčių vykdymą, atnaujinimą;
  22. rengia metinius ūkinės veiklos planus;
  23. dalyvauja sudarant nekilnojamojo turto eilinio (einamojo) ir kapitalinio remonto planus bei sąmatas;
  24. laiku ir teisingai užpildo ir pateikia buhalterinius dokumentus;
  25. savo kompetencijos ribose rengia lokalius dokumentus (įsakymus, tvarkas, taisykles, planus, aprašus), dirba su dokumentų valdymo sistema KONTORA;
  26. pasirūpina, kad būtų parengtas rašytinis planas, žmonių evakavimo planas ir jie pakabinti gerai matomose vietose kiekviename pastato aukšte, koridoriuose, laiptinėse ir ant evakuacijos durų būtų krypties ženklai;
  27. dalyvauja bendrose gimnazijos veiklose: posėdžiuose, pasitarimuose, bendruomenės talkose ir kitose veiklose;
  28. organizuoja transporto priemones ypatingiems atvejams (svečių, delegacijų priėmimui, laidotuvėms ir t. t.);
  29. pavaduoja gimnazijos direktorių kasmetinių atostogų metu;
  30. griežtai laikosi konfidencialios informacijos slaptumo;
  31. vykdo kitus teisėtus gimnazijos direktoriaus ir kontroliuojančių pareigūnų nurodymus;
  32. direktoriaus pavaduotojas ūkiui turi dirbti dorai ir sąžiningai, laiku ir tiksliai vykdyti teisėtus darbdavio nurodymus, laikytis darbo drausmės, darbuotojų saugos ir sveikatos, reikalavimų, tausoti įstaigos turtą, kultūringai aptarnauti klientus, būti paslaugus, laikytis etikos normų, nesivelti į emocinį barnį, reaguoti į pastebėtą smurtą ar patyčias.

2021–2022 MOKSLO METŲ DARBO LAIKO GRAFIKAS

Darbo diena

Darbo funkcija

Darbo pradžia

Pertrauka pailsėti ir pavalgyti

Darbo pabaiga

Pirmadienis

Direktoriaus pavaduotoja ūkiui

8.00 val.

12.00–12.30 val.

17.00 val.

Antradienis

Direktoriaus pavaduotoja ūkiui

8.00 val.

12.00–12.30 val.

17.00 val.

Trečiadienis

Direktoriaus pavaduotoja ūkiui

8.00 val.

12.00–12.30 val.

15.45 val.

Ketvirtadienis

Direktoriaus pavaduotoja ūkiui

8.00 val.

12.00–12.30 val.

17.00 val.

Penktadienis

Direktoriaus pavaduotoja ūkiui

8.00 val.

12.00–12.30 val.

15.45 val.

 

Mob. +370 607 33 458

El. paštas sg.pavaduotoja@gmail.com