- Grupės tyrimo išvados ir rekomendacijos
- IA klasės mokinių mokymosi stiliai
- IB klasės mokinių mokymosi stiliai
- IC klasės (2023) mokinių mokymosi stiliai.pdf
- ID klasės (2023) mokinių mokymosi stiliai.pdf
- IKTU klasės (2023) mokinių mokymosi stiliai.pdf
- IS klasės (2023) mokinių mokymosi stiliai.pdf
- SUP mokinių I pusmečio rezultatai, sėkmės ir kliūtys bei rekomendacijos II pusmečiui.
1. „2022-2023 m. m. gimnazijos I kl. mokinių adaptacijos tyrimas ir tėvų nuomonė“. Tyrimo respondentai įvardijo šiuos išskirtinius gimnazijos bruožus: aiškios mokinių elgesio taisyklės, visada sprendžiami konfliktai, išskirtiniai renginiai bei tradicijos, gera materialinė bazė. Daugiau kaip pusė tyrime dalyvavusių mokinių ir 88 proc. tėvų teigia, kad gimnazijoje vaikai jaučiasi laimingi ir turi draugų. Mentorystės programą I klasių koncentre 84 proc. mokinių ir 82 proc. tėvų vertina labai gerai. 89 proc. respondentų džiaugiasi šiltais mokytojų ir mokinių tarpusavio santykiais. 87 proc. pirmokų džiaugiasi, jog pasirinko mokytis Sūduvos gimnazijoje. 89 proc. tėvų ir 93 proc. mokinių džiaugiasi suformuota KTU klase. Pagrindiniai tėvų nusiskundimai, pasiūlymai, pageidavimai: problema – susisiekimas; miesto maršrutinių autobusų grafikas nesuderintas su mokyklos pamokų laiku; didelis mokinių skaičius klasėse; daug namų darbų.
2. „2023-2024 m. m. gimnazijos I kl. mokinių adaptacijos tyrimo analizė bei ankstesnių metų duomenų palyginimas pagal atskirus kriterijus“. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti ir atskleisti, kaip gimnazijoje jaučiasi nauji mokiniai. Tyrime dalyvavo 140 I klasių mokinių, atvykusių į gimnaziją 2023 m. rugsėjo 1 d., t.y. 75,3 proc. pirmokų.
Tyrimas atskleidė, jog pagrindinis prioritetas, lemiantis gimnazijos pasirinkimą, yra geri atsiliepimai apie gimnaziją iš draugų, pažįstamų, tai nurodo daugiau kaip 50 proc. respondentų. Pažįstamų žmonių atsiliepimai apie gimnaziją yra pagrindinis šaltinis, suteikiantis informaciją, teigia daugiau kaip 70 proc. tyrimo dalyvių. Gimnazijos įvaizdžiui didžiausią įtaką turi geranoriški, pagarbūs, mandagūs pedagogų ir gimnazistų tarpusavio santykiai, taip teigia 77 proc. respondentų, 86 proc. nurodo, kad bendruomenės santykiai būtent ir lemia gimnazijos kultūrą. Džiugu, jog mokinių, patyrusių patyčių gimnazijoje iš bendraamžių, šiais metais sumažėjo 3,3 proc. Iš klasės draugų patyrusių patyčių taip pat sumažėjo 9,4 proc.
3. „Kokie veiksniai lemia ugdymo kokybės pokyčius gimnazijoje?“ Tyrimo tikslas – atskleisti socialinius veiksnius, kurie, tikėtina, lemia mokinių požiūrį į mokymąsi ir mokymosi rezultatus gimnazijoje. Tyrime dalyvavo 346 I-IV kl. mokiniai (56 proc. gimnazijos mokinių).
Tyrimas atskleidė, jog gimnazijoje pertraukų metu mokiniai dažniausiai išeina į lauką ar prisėda ant minkštasuolių, suoliukų. Pusė respondentų nėra lankęsi gimnazijos skaitykloje, beveik trečdalis dalyvių nebuvo užsukę ir į biblioteką. Šiek tiek daugiau kaip pusė tyrime dalyvavusių mokinių pripažįsta, jog galėtų mokytis geriau, bet trūksta noro, valios ir tingi. 40 proc. tyrimo dalyvių nurodė, kad jiems labiau patinka užsiimti darbine veikla nei mokytis. 62 proc. respondentų į pamokas eina todėl, kad privalo jas lankyti, 15 proc. pamokas lanko savo noru, nes patinka mokytis. Mokymosi rezultatai daugumai respondentų yra svarbūs. Mokinių nuomone, rezultatai taip pat rūpi ir jų tėvams. Didžiausią įtaką mokymosi rezultatams galėtų daryti jų pačių atsakingas darbas pamokose, stropesnis mokymasis ir mokytojų padrąsinimas, palaikymas. Daugiau kaip pusė tyrimo dalyvių rekomenduotų draugams, pažįstamiems mokytis Sūduvos gimnazijoje.