Dirbtinis intelektas (DI) yra viena sparčiausiai augančių ir inovatyviausių technologijų sričių. Įgūdžiai dirbtinio intelekto srityje tampa vis svarbesni šiuolaikiniame ugdymo procese, todėl dalyvavimas šiuose mokymuose mums davė ypač didėlės naudos. Nuostabios dėstytojos Tayybos dėka supratome, koks reikšmingas dirbtinis intelektas tampa švietime, aptarėme etinius klausimus, susijusius su DI. Prisitaikymas prie individualių mokymosi stilių, nuolatinis grįžtamasis ryšys ir vertinimas, asmeninės mokymosi programos, išplėstos galimybės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdyme, kūrybiškumas bei kritinis mąstymas – tai tik keletas DI teikiamų privalumų. Mokymuose taip pat susipažinome su įvairiomis dirbtinio intelekto priemonėmis ir programomis, pagilinome savo gebėjimus, kaip veiksmingai integruoti DI įrankius į įvairias pamokas ir veiklas, o tai, manome, padidins mokinių įsitraukimą bei pagerins mokymosi rezultatus. Kadangi mokymuose dirbome su savo kompiuteriais, visus DI įrankius turėjome galimybę pritaikyti ir išbandyti praktiškai.
Grįžę po šių mokymų net neabejojame, jog įgytas žinias skleisime savo gimnazijos bendruomenėje bei dalinsimės su kolegomis gerąja patirtimi. Dalyvavimas „Erasmus+“ mokymuose tampa ne tik galimybe įgyti naujų įgūdžių, žinių, atrasti naujų pažinčių, įveikti technologinio raštingumo iššūkius, bet ir formuoja asmeninį bei profesinį mokytojų augimą. Tai yra nuotykis, į kurį verta pasinerti siekiant nuolatinio tobulėjimo ir pažinimo.
Anglų kalbos mokytoja Gintarė Baltrūnienė