Besibaigiantys mokslo metai – gera galimybė mokytojams bendrauti, megzti draugystės tinklus su kolegomis iš kitų respublikos mokyklų, dalytis sukaupta patirtimi ir aptarti iššūkius. Tad birželio 20 d. Sūduvos gimnazija sulaukė kolegų iš Molėtų gimnazijos. Svečiai įgyvendino Molėtų r. švietimo pagalbos tarnybos parengtą programą „Ugdymo(si) aplinkos, kurioje skatinama mokinių asmeninė ūgtis, veiksminga lyderystė ir bendradarbiavimas, kūrimas“.
Sūduvos gimnazijoje Molėtų gimnazijos kolegos turėjo savarankiško mokymosi dienos edukacinę išvyką-seminarą „Mokymo(si) infrastruktūros inovatyvumo bei patrauklumo įtaka mokinių pasiekimams“. Gimnazijos direktorė A. Vaičiulienė pristatė svečiams Sūduvos gimnazijos vertybes, filosofiją, strateginį tikslą, pagrindines darbo kryptis ir prioritetus. Direktorė aptarė šiuolaikinės pamokos vadybos (darbo su įvairių gebėjimų mokiniais) patirtis ir iššūkius, pristatė gimnazijos mokinio asmeninės pažangos ir pasiekimų vertinimo sistemą, tarptautinės partnerystės išplėtotą tinklaveiką. Svečiai itin domėjosi Sūduvos gimnazijoje diegiama mentorystės programa, jos privalumais ir tokio darbo vadybos bei organizavimo „virtuve“. Abiejų gimnazijų mokytojai diskutavo dėl įtraukties švietime įgyvendinimo variantų ir problemų, ypač grynosios gimnazijos mokinių kontekste, kai ketverių metų mokymosi kely trejus metus tiek mokiniai, tiek mokytojai ir administracija gyvena valstybinių brandos egzaminų ir PUPP organizavimo maratone.
Pavaduotojas ugdymui D. Kazlauskas ekskursijos po gimnaziją metu svečiams pristatė mokymosi infrastruktūros inovatyvumą bei patrauklumą, jos išnaudojimą ugdymosi kokybei gerinti, kiekvieno vaiko asmeniniams poreikiams tenkinti ir galioms plėtoti, pristatė TŪM programos įgyvendinimo idėjas gimnazijoje.
Ačiū kolegoms iš Molėtų gimnazijos už bendrystę, dėmesį Marijampolei, pasidalytus džiaugsmus ir rūpesčius švietime. Smagių Jums akimirkų Marijampolėje!