Skelbiama atranka į laisvą Marijampolės Sūduvos gimnazijos administratoriaus pareigybę

Darbo sutartis – neterminuota (bandomasis laikotarpis – 3 mėn.), darbuotojas priimamas 1 pareigybei.Grupė – kvalifikuoti darbuotojai. Administratorius pavaldus direktoriui. Administratorius priskiriamas B lygio pareigybei.
Pareiginės algos koeficientas – 0,7376.
Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentui:
  1. Administratorius, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
    • Būtinas ne žemesnis kaip aukštesnysis išsilavinimas, įgytas iki 2009 metų, ar specialusis vidurinis išsilavinimas, įgytas iki 1995 metų.
    • Privalumas – baigta biuro administratoriaus mokymo programa.
    • Turėti bent 2 metų administratoriaus darbo patirtį (pageidautina švietimo įstaigoje).
    • Būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme; laikytis Pedagogų etikos kodekso.
    • Išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, gimnazijos nuostatus, gimnazijos darbo tvarkos taisykles, darbo ir priešgaisrinės saugos instrukcijas ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius mokinių ugdymą ir mokytojo darbą.
    • Privalo mokėti lietuvių kalbą, jos mokėjimo lygis turi atitikti Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintus Valstybinės kalbos mokėjimo kategorijų reikalavimus, taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.
    • Būti pasitikrinus sveikatą, turėti galiojančią Asmens medicininę knygelę bei higienos įgūdžių pažymėjimus.
  2. Šias pareigas einantis administratorius vykdo šias funkcijas:
    • rengia ir įformina dokumentus vadovaudamasis Dokumentų rengimo taisyklėmis, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijomis ir to paties reikalauja iš gimnazijos darbuotojų;
    • sistemina dokumentus pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
    • administruoja dokumentų valdymo sistemą KONTORA (toliau – DVS KONTORA) išnaudodamas visas jos funkcijas;
    • rengia teisės aktų, vidaus ir siunčiamųjų dokumentų projektus, teikia pastabas ir pasiūlymus dėl pateiktų derinti teisės aktų projektų;
    • administruoja gimnazijos elektroninį paštą, užtikrina kokybišką ir greitą gimnazijai siunčiamos (elektroniniu paštu, paštu, telefonu ir pan.) korespondencijos tvarkymą ir perdavimą, atlieka pirminę jos patikrą, kurios metu patikrina, ar neatplėšti vokai, ar juose yra visi dokumentai, registruoja gautą korespondenciją jos gavimo dieną DVS KONTORA Gautų dokumentų registre;
    • užregistruotus gautus dokumentus DVS KONTORA tą pačią dieną perduoda gimnazijos direktoriui susipažinti;
    • registruoja siunčiamus dokumentus DVS KONTORA ir išsiunčia adresatams;
    • registruoja gimnazijos vidaus dokumentus (įsakymus, aktus, protokolus, nutarimus ir kt.) jiems skirtuose registruose pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
    • pagal poreikį moko (teikia individualias konsultacijas) gimnazijos darbuotojus dirbti su DVS KONTORA ir kontroliuoja, kad jie atliktų privalomas funkcijas (susipažinimo, prašymų teikimo, sutikimo pasirašymo ir pan.), konsultuoja darbuotojus visais dokumentų rengimo klausimais;
    • parengia gimnazijos dokumentacijos planą (prireikus – jo papildymų sąrašą) kitiems metams, derina jį su Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriumi ir teikia jį tvirtinti gimnazijos direktoriui likus 2 mėnesiams iki ateinančių metų, bei kontroliuoja jo taikymą formuojant bylas;
    • vykdo įstaigoje sudaromų bylų apskaitos kontrolę ir jų įforminimo teisingumą, sudaro ilgo saugojimo bylų apyrašus bei jų tęsinius, juos derina su Marijampolės savivaldybės administracijos direktoriumi teisės aktų nustatyta tvarka;
    • užtikrina tinkamą archyvo dokumentų saugojimą, apskaitą, naudojimą ir tvarkymą;
    • pasibaigus dokumentų saugojimo terminams, atlieka dokumentų vertės ekspertizę, rengia atrinktų naikinti dokumentų aktus;
    • išduoda teisės aktų nustatyta tvarka archyve saugomų dokumentų pagrindu juridinius faktus patvirtinančius dokumentus, tvirtina išduodamų archyvinių dokumentų kopijų tikrumą;
    • direktoriaus pavedimu informuoja darbuotojus apie naujai patvirtintas ar atnaujintas tvarkas, supažindina darbuotojus su gimnazijos darbo tvarkos taisyklėmis, pareigybės aprašymais ir kt. dokumentais pasirašytinai DVS KONTORA priemonėmis;
    • priima gimnazijos lankytojus (mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus), kitus interesantus), konsultuoja telefonu, el. paštu ir teikia pirminę informaciją;
    • laikosi tarnybinės etikos normų, įstaigos reprezentavimo reikalavimų, priimant svečius, interesantus, delegacijas;
    • atsižvelgiant į turimas kompetencijas, dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje, materialinių vertybių bei kito turto vykdomoje inventorizacijoje, gimnazijoje organizuojamuose susirinkimuose, posėdžiuose, pasitarimuose svarstant gimnazijos veiklos klausimus ir teikiant siūlymus dėl gimnazijos veiklos gerinimo;
    • registruoja darbo sutartis, įformina darbuotojų priėmimą ir atleidimą iš darbo, tvarko darbuotojų asmens bylas ir kitą su personalu susijusią dokumentaciją;
    • kontroliuoja darbuotojų sveikatos pasitikrinimų grafikus, informuoja darbuotojus apie privalomą sveikatos pasitikrinimą;
    • priima ir registruoja darbuotojų, mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymus;
    • administruoja ir tvarko mokinių registrą, teikia duomenis ir ataskaitas Švietimo informacinių technologijų centrui ŠVIS sistemoje;
    • tvarko mokinių pažymėjimus, rengia mokinių pažymas, formuoja ir spausdina mokymosi pasiekimų ir išsilavinimo pažymėjimus, brandos atestatus ir jų dublikatus; esant užklausai, suieško archyve duomenis apie buvusius darbuotojus ir mokinius;
    • tvarko gimnazijos mokinių dokumentus priimant ir išvykstant iš gimnazijos, tvarko mokinių sąrašus, fiksuoja mokinių migraciją, administruoja BUMIS (priėmimo į Marijampolės savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų informacinė sistema);
    • gimnazijos vardu formina dvišales mokymo sutartis su mokiniais, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais);
    • užtikrina administratoriaus žinioje esančių antspaudų ir spaudų saugumą, apskaitą ir naudojimą pagal paskirtį;
    • laikosi konfidencialumo principo, neviešina informacijos, susijusios su asmens duomenimis, su kuria susipažino vykdydamas savo pareigas;
    • esant reikalui, pagal savo kompetenciją padeda tvarkyti viešųjų pirkimų dokumentaciją (paraiškas, pažymas ir kt.) bei įsitraukią į viešųjų pirkimų procedūras kaip iniciatorius.
  3. Pretendentas pateikia šiuos dokumentus:
    • Prašymą dalyvauti atrankoje.
    • Asmens tapatybę, išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijas.
    • Gyvenimo aprašymą.
    • Dokumentų originalai pateikiami tiesiogiai teikiant dokumentus arba atrankos dieną prieš pokalbį su pretendentu ir sutikrinti su kopijomis grąžinami.
Pretendentai dokumentus pateikia iki 2024 m. lapkričio 12 d. (imtinai), Sūduvos gimnazijos raštinėje (R. Juknevičiaus g. 32, Marijampolė) arba el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Dokumentai priimami po atrankos paskelbimo Marijampolės Sūduvos gimnazijos ir Marijampolės savivaldybės interneto svetainėse.
Atrankos data2024 m. lapkričio 13 d. Kiekvienam pretendentui bus praneštas individualus laikas, kada atvykti į atranką, tiksli atrankos vieta.
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.
Kontaktai pasiteiravimui: mob. +370 612 89 093 (direktorius).