Informacija
- Mokytojų taryba – susidedanti iš rinkimais išrinktų mokytojų, atstovaujanti mokytojų interesams ir sprendžianti mokytojų profesinius bei bendruosius ugdymo klausimus.
- Mokytojų tarybos narių skaičius – 9. Juos trejiems metams atviru balsavimu atskirų grupių susirinkimuose renka ir deleguoja mokytojų metodinės grupės (po 1 narį), švietimo pagalbos specialistai (1 narį) bei klasių auklėtojai (po 1 narį iš pagrindinio ir vidurinio ugdymo koncentrų). Mokytojų tarybos nario kadencijų skaičius tam pačiam asmeniui yra ne daugiau kaip dvi iš eilės.
- Į Mokytojų tarybą išrinktam asmeniui atsisakius eiti pareigas ar dėl objektyvių priežasčių negalint toliau eiti pareigų, likusiam Mokytojų tarybos įgaliojimų terminui į jo vietą atitinkamai renkamas naujas atstovas.
- Gimnazijos Mokytojų tarybos veiklą kuruoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui, o vadovauja pirmininkas, išrinktas vienerių mokslo metų kadencijai atviru balsavimu rugsėjo mėnesio Mokytojų tarybos posėdyje. Tame pačiame posėdyje Mokytojų tarybos nariai atviru balsavimu renka Mokytojų tarybos sekretorių. Jie abu yra ir Mokytojų tarybos nariai. Mokytojų tarybos nariu negali būti Gimnazijos direktorius.
- Mokytojų tarybos posėdžius šaukia pirmininkas ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis Mokytojų tarybos posėdis.
- Mokytojų tarybos posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai tarybos narių, nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančių narių balsų dauguma.
- Mokytojų taryba atsiskaito paskutiniame einamųjų mokslo metų visuotinio mokytojų susirinkimo posėdyje.
Mokytojų tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
---|---|---|---|
1. | Pavaduotojas ugdymui | Pirmininkas | |
2. | Matematikos mokytojas | Sekretorius | |
3. | Fizikos mokytojas | Narys | |
4. | Lietuvių kalbos mokytojas | Narys | |
5. | Anglų kalbos mokytojas | Narys | |
6. | Vokiečių kalbos mokytojas | Narys | |
7. | Informacinių technologijų mokytojas | Narys |
Mokytojų tarybos funkcijos
- Aptaria praktinius švietimo reformos įgyvendinimo klausimus ir pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes, svarsto mokinių ugdymo rezultatus ir jų gerinimo strategijas.
- Svarsto skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo ir mokymo programas, metodus, pagalbos teikimą, analizuoja mokinių krūvius, nepažangumo ir nelankymo priežastis.
- Sprendžia mokinių kėlimo į aukštesnę klasę klausimus, teikia siūlymus Gimnazijos direktoriui.
- Aptaria mokinių sveikatos, saugos darbe, mokymosi, poilsio ir mitybos klausimus.
- Inicijuoja Gimnazijos ugdymo proceso kaitą.
- Diskutuoja dėl Gimnazijos veiklos planų, ugdymo prioritetinių krypčių, aptaria ugdymo planą, Bendrųjų ugdymo programų įgyvendinimo klausimus.
- Teikia Gimnazijos direktoriui, atestacijos komisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos kėlimo.
- Priima sprendimus, kurie Švietimo, mokslo ir sporto ministro patvirtintuose Bendruosiuose ugdymo planuose, Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos apraše, Pagrindinio ir Vidurinio ugdymo programų apraše, Geros mokyklos koncepcijoje ir kituose teisės aktuose numatyti Mokytojų tarybos kompetencijai.
- Atviru balsavimu renka atstovus į Gimnazijos tarybą.
Dokumentai
Pamokų laikas