Integruotos kalėdinės pamokos gimnazijoje: kūrybiška patirtis ir prasmingas mokymasis
- Paskelbta: 2025-12-10
- Kategorija: Renginiai
Gruodžio 2-10 dienomis IKTU, IIKTU ir IS klasių mokiniai dalyvavo integruotose pamokose, kuriose jungėsi anglų kalba, ekonomika, etika ir muzika. Tokios pamokos suteikė galimybę ne tik pagilinti dalykines žinias, bet ir atrasti naujus mokymosi būdus, leidžiančius geriau suprasti tiek save, tiek supantį pasaulį.
„Sustainable Christmas“ – anglų kalba ir ekonomika (IIKTU, mokytojos I. Jurčikonytė-Kaminskienė, R. Tumosienė)
IIKTU klasės mokiniai gilinosi į tvaraus vartojimo idėjas ir kartu mokėsi apie jas argumentuotai kalbėti anglų kalba. Mokiniai nagrinėjo, kaip kurti atsakingas Kalėdas, kokios tvarios verslo idėjos galėtų būti naudingos bendruomenėms, bei kaip sąmoningas vartojimas prisideda prie aplinkos saugojimo. Dirbdami grupėse, jie kūrė tvarių dovanų prototipus ir pristatė jų ekonominę bei socialinę vertę.
„What does giving mean?“ – anglų kalba ir etika (IKTU, mokytojos I. Jurčikonytė-Kaminskienė, A. Dockevičienė)
Šios pamokos tikslas buvo padėti mokiniams apmąstyti davimo, empatijos ir nuoširdumo prasmę. Etikos temos susijungė su anglų kalbos praktika: mokiniai diskutavo, atliko situacijų analizę, dirbo porose, dalijosi savo patirtimis ir kūrė projektus, kuriuose atskleidė, ką jiems reiškia dalintis su kitais. Tokia integracija skatino tiek vertybinių nuostatų ugdymą, tiek kalbinį tobulėjimą.
„Christmas music culture“ – anglų kalba ir muzika (IS, mokytojos I. Jurčikonytė-Kaminskienė, D. Klevienė)
IS klasės mokiniai tyrinėjo kalėdinės muzikos kilmę, tradicijas ir jų kaitą šiuolaikinėje kultūroje. Jie analizavo skirtingų žanrų kalėdinius kūrinius, aptarė jų emocinį poveikį bei reikšmę įvairių šalių kultūrose.
Visose pamokose mokiniai dirbo grupėmis ir poromis, o tai skatino bendradarbiavimą, aktyvų įsitraukimą ir atsakomybės jausmą. Tokios veiklos padėjo geriau suprasti dalykų tarpusavio ryšius, ugdė kritinį mąstymą, kūrybiškumą ir gebėjimą praktiškai taikyti žinias. Šios pamokos – tai galimybė mokytis prasmingiau, jungti skirtingas disciplinas į vieną bendrą patirtį, o mokiniams tampti aktyviais, smalsiais ir kūrybingais žinių kūrėjais.
Anglų kalbos mokytoja Inga Jurčikonytė-Kaminskienė
-
Ateitį kuriantys moksleiviai!
- Paskelbta: 2025-12-05
- Kategorija: Renginiai
Gruodžio 2-3 dieną gimnazijoje vyko MMB Kalėdinė Expo 2025. Mokiniai per p... -
Gruodžio 2 dieną gimnazijoje lankėsi „Rituale skin stories”...
- Paskelbta: 2025-12-02
- Kategorija: Renginiai
Gruodžio 2 dieną gimnazijoje lankėsi ,,Rituale skin stories“ atstovės su s... -
TŪM II integruoto kultūrinio ugdymo programa: kūrybos, tech...
- Paskelbta: 2025-11-24
- Kategorija: Renginiai
Marijampolės Sūduvos gimnazijoje įgyvendinama „Tūkstantmečio mokyklos II“ integr... -
„Naujoji mokinių karta: mūsų lūkesčiai ir jų galimybės“
- Paskelbta: 2025-11-21
- Kategorija: Renginiai
Lapkričio 20 d. Sūduvos gimnazijos mokytojai dalyvavo įkvepiančiuose psichologės... -
Pirmosios Pagalbos Mokymai Marijampolės Sūduvos Gimnazijoje...
- Paskelbta: 2025-11-20
- Kategorija: Renginiai
Marijampolės Sūduvos gimnazijoje spalį ir lapkritį vyko integruotos p... -
Pažintis su M. K. Čiurlionio kūryba – virtualios realybės f...
- Paskelbta: 2025-11-20
- Kategorija: Renginiai
Lapkričio 18 d. trys mokinių grupės, lydimos dailės mokytojos Loretos Žaliauskie... -
Istorijos pažinimas kitaip
- Paskelbta: 2025-11-18
- Kategorija: Renginiai
II S klasės istorijos pamoka parodoje „Lozoraičiai – vilties diplomatija: šimtme... -
Išbandant kito kelią: IS klasėje – gyvosios įtraukties dirb...
- Paskelbta: 2025-11-18
- Kategorija: Renginiai
-
Penki Sūduvos gimnazijos dešimtmečiai
- Paskelbta: 2025-11-17
- Kategorija: Renginiai
Baigėsi penkių integruotų lietuvių kalbos, technologijų, istorijos pamokų ciklas...
