Už įtraukiojo ugdymo paslaugą atsakingas asmuo
Kabineto Nr. 141
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo funkcija |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Pastaba |
Pirmadienis |
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
7.40–17.35 |
12.00–12.30 |
Mokytojo pareigybė atliekama jungimo būdu |
Mokytojas |
8.55–9.40 |
|||
Antradienis |
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
7.40–17.35 |
12.00–12.30 |
|
Mokytojas | 8.00–8.45 8.55–9.40 |
|||
Trečiadienis |
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
7.40–17.35 |
12.00–12.30 |
|
Ketvirtadienis |
Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
7.40–17.35 |
12.00–12.30 |
|
Penktadienis | Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
7.40–15.45 |
12.00–12.30 |
|
Mokytojas | 8.00–8.45 8.55–9.40 |
Kontaktai
Mobilusis +370 699 98462
Atsakinga už įtraukiojo ugdymo organizavimą gimnazijoje, vadovauja Vaiko gerovės komisijai.
Kontaktai
141 kabinetas, tel. nr. +370 699 98 462, El. paštas kristina.rudzeviciene@suduvosgimnazija.lt
„Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam mokiniui – tai labai aiškiai atsispindi Geros mokyklos koncepcijoje.
- Įtraukųjį ugdymą tikslinga sieti su personalizuotu kiekvieno mokinio ugdymu, atitinkančiu kiekvieno vaiko ugdymosi galias ir poreikius.
- Įtraukusis ugdymas apima ugdymo turinio, mokytojų rengimo, pagalbos mokiniui, mokytojui, mokyklai, vertinimo, ugdymo organizavimo sritis.
- Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymąsi reglamentuojantys teisiniai dokumentai sudaro palankias sąlygas kiekvienam mokiniui ugdytis pagal jų poreikius ir galimybes bendrojo ugdymo mokyklose, užtikrinant švietimo pagalbą, lygias galimybes ir ugdymosi prieinamumą.
Nuo 2024-09-02 gimnazijoje veikia Įtraukties centras, kurio paskirtis priimti ir kartu ugdyti įvairių ugdymosi poreikių turinčius mokinius, ugdymą grįsti įtraukiojo ugdymo kultūra ir praktika, skatinti suinteresuotų pusių – mokinių, mokinių tėvų bei mokytojų, švietimo pagalbos specialistų – bendradarbiavimą, savalaikės pagalbos teikimą ugdymosi sunkumų bei elgesio problemų turintiems mokiniams.
SUP mokiniai turi galimybę pabūti ramioje aplinkoje skaitykloje, atlikti užduotis kartu su mokinio padėjėju, švietimo pagalbą teikia psichologas, specialusis pedagogas, socialinis pedagogas.
2024-2025 m. m. vyksta įtraukiojo ugdymo srities mokymai mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, administracijos atstovams:
„Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistemos, universalaus dizaino mokymuisi ir funkcinio elgesio vertinimas“ bei „Įtraukusis ugdymas – mokykla visiems ir kiekvienam“.
Ugdymo kokybės skatinimo principai, kurie pritaikomi mokyklos lygmeniu:
- Pagarba mokinių nuomonei. Mokinių, jų tėvų ir artimųjų, organizacijų, besirūpinančių neįgaliųjų asmenų teisėmis, nuomonių turėtų būti paisoma, ypač priimant sprendimus.
- Aktyvus mokinių dalyvavimas. Visiems mokiniams sudaryta galimybė aktyviai dalyvauti mokyklos ir vietos bendruomenės gyvenime.
- Teigiamos mokytojų nuostatos. Visi mokytojai turėtų turėti teigiamą požiūrį į visus mokinius ir norą bendradarbiauti su kolegomis.
- Mokytojų įgūdžiai. Visi mokytojai turėtų išsiugdyti įgūdžių, reikalingų veiksmingam visų mokinių ugdymui, atsižvelgiant į kiekvieno poreikius.
- Lyderystė mokykloje. Mokyklų vadovai turėtų teigiamai vertinti darbuotojų ir mokinių skirtybes, skatinti kolegialumą ir inovacijas.
- Įvairių žinybų paslaugų dermė.
Įtraukties centras
GIMNAZIJOS APLINKOS PRITAIKYMAS
- Specialios erdvės mokiniams (nusiraminimui, poilsiui, atsipalaidavimui, atsitraukimui esant poreikiui) – skaitykla, 301 kab.;
- Fizinės aplinkos pritaikomumas įvairių poreikių mokinimas (liftas, pandusas);
Parengtas projektas erdvėms atnaujinti, pritaikyti.
Mokymai
Įtraukties mokymai mokytojams, švietimo pagalbos specialistams, vadovams:
- Įtraukiojo ugdymo srities mokymai „Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistemos, universalaus dizaino mokymuisi ir funkcinio elgesio vertinimas“- K. Rudzevičienė, D. Lodienė, L. Kavaliauskienė, L. Papečkienė, J. Rutkauskienė, A. Laukaitienė.
- „Įtraukusis ugdymas – mokykla visiems ir kiekvienam“ – G. Spūdienė, N. Karpavičienė ir L. Papečkienė.
2025 m. įveiklinti įtraukties praktiką koordinuojančią komandą, teikiančią pagalbą mokiniui
Įtraukties centre.
- Suburta ir įveiklinta įtrauktį koordinuojanti komanda, teikianti pagalbą vaikui, besidalijanti sukaupta patirtimi gimnazijoje;
- Į pagalbos teikimo komandą įtraukiami savanoriai bendruomenės nariai (1-5).
- Veiklos aptariamos ir pasidalijama gerąja patirtimi „Vadovų-lyderių klube“, miesto metodinėse grupėse.
Realizuoti mokinių individualius ugdymo(si) poreikius sudarant galimybes kiekvienam mokiniui patirti ugdymosi sėkmę.
- Pagal poreikį teikti kvalifikuotą pedagoginę, socialinę, psichologinę, specialiąją pedagoginę, specialiąją švietėjišką pagalbą, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio individualius poreikius bei galimybes;
- Organizuoti ir koordinuoti švietimo programų pritaikymą ir individualizavimą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių – teikti pagalbą mokytojams pritaikant ar individualizuojant bendrąsias programas, visiems SUP mokiniams parengti IUP ir pagal poreikį IPP;
- SUP mokiniai ir jų tėvai gimnazijos indėlį į ugdymąsi vertina teigiamai (97 proc.).