Specialiąja pedagoge gimnazijoje dirba
Dirba 317 kabinete
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo funkcija |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
Specialioji pedagogė |
8.00–12.00 |
|
Mokytoja | 8.55–9.40 | ||
Antradienis |
Specialioji pedagogė |
8.00–14.15 |
11.45–12.15 |
Mokytoja | 9.50–10.35 11.00–11.45 |
||
Trečiadienis |
Specialioji pedagogė |
8.00–13.05 |
11.45–12.15 |
Mokytoja | 13.05–13.50 | ||
Ketvirtadienis | Specialioji pedagogė | 8.00–14.45 | 11.45–12.15 |
Penktadienis | Specialioji pedagogė | 8.00–14.20 | 11.45–12.15 |
Mokytoja | 9.50–10.35 11.00–11.45 |
Kontaktai
Mobilusis +370 612 80040
Informacija
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymosi veiksmingumą atsižvelgiant į mokinio savarankiško gyvenimo perspektyvą.
Uždaviniai:
- Inicijuoti mokymąsi bendradarbiaujant, skatinti mokymosi įgūdžių bei savarankiško mokymosi strategijų formavimąsi, atsižvelgiant į mokinio savarankiško gyvenimo perspektyvą.
- Ugdyti gebėjimus, kurie leidžia kompensuoti sutrikusios funkcijos veiklą arba prisitaikyti ir produktyviai veikti be jos.
- Lavinti pozityviuosius asmens gebėjimus, plėtoti pažinimo galimybes.
- Ugdyti tapatumo ir pasididžiavimo gimnazija jausmą, puoselėti tradicijas, kultūrą, formuojant vertybines nuostatas.
- Kurti saugią ir sveiką mokymo (si) aplinką, motyvuojančią mokytis ir mokyti. Efektyviai išnaudoti inovatyvias ugdymo (si) aplinkas ir priemones.
- Aktyviai dalyvauti mokyklos Vaiko gerovės komisijos darbe.
Specialiosios pedagogės funkcijos
- Teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Bendradarbiaudamas su mokytojais, specialiųjų poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, gimnaziją aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko.
- Padeda specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar klasėje) ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Pataria ir teikia metodinę pagalbą mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, rengti ugdymo programas, pritaikyti ir/ar individualizuoti bendrąsias programas.
- Teikia pagalbą specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
- Dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Šviečia gimnazijos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais, formuoja gimnazijos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų poreikių mokinius.
- Dalyvauja specialiesiems pedagogams skirtuose kursuose, seminaruose, konferencijose, tobulina asmeninę kompetenciją.
Specialisto pranešimai