Dirbtinis intelektas (DI) yra viena sparčiausiai augančių ir inovatyviausių technologijų sričių. Įgūdžiai dirbtinio intelekto srityje tampa vis svarbesni šiuolaikiniame ugdymo procese, todėl dalyvavimas šiuose mokymuose mums davė ypač didėlės naudos. Nuostabios dėstytojos Tayybos dėka supratome, koks reikšmingas dirbtinis intelektas tampa švietime, aptarėme etinius klausimus, susijusius su DI. Prisitaikymas prie individualių mokymosi stilių, nuolatinis grįžtamasis ryšys ir vertinimas, asmeninės mokymosi programos, išplėstos galimybės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdyme, kūrybiškumas bei kritinis mąstymas – tai tik keletas DI teikiamų privalumų. Mokymuose taip pat susipažinome su įvairiomis dirbtinio intelekto priemonėmis ir programomis, pagilinome savo gebėjimus, kaip veiksmingai integruoti DI įrankius į įvairias pamokas ir veiklas, o tai, manome, padidins mokinių įsitraukimą bei pagerins mokymosi rezultatus. Kadangi mokymuose dirbome su savo kompiuteriais, visus DI įrankius turėjome galimybę pritaikyti ir išbandyti praktiškai.
Grįžę po šių mokymų net neabejojame, jog įgytas žinias skleisime savo gimnazijos bendruomenėje bei dalinsimės su kolegomis gerąja patirtimi. Dalyvavimas „Erasmus+“ mokymuose tampa ne tik galimybe įgyti naujų įgūdžių, žinių, atrasti naujų pažinčių, įveikti technologinio raštingumo iššūkius, bet ir formuoja asmeninį bei profesinį mokytojų augimą. Tai yra nuotykis, į kurį verta pasinerti siekiant nuolatinio tobulėjimo ir pažinimo.
Anglų kalbos mokytoja Gintarė Baltrūnienė
Gruodžio 5-10 dienomis šeši Marijampolės Sūduvos gimnazijos skirtingų klasių mokiniai ir dvi anglų kalbos mokytojos (J. Rudminienė ir K. Paulėkienė) dalyvavome Erasmus+ projekte Vokietijoje, Bochum mieste. Nors mūsų komanda į kelionę išvyko vėlai naktį, ryte nusileidę Vokietijos oro uoste jautėmės energingi ir nekantraudami laukėme, kas gi vyks toliau...
Pirmą dieną, antradienį, mus pasitiko be galo šilti, draugiški ir geranoriški vokiečių mokiniai kartu su savo mokytojais. Drauge papietavę turėjome galimybę susipažinti su savo partneriais artimiau. O vakare aplankėme kalėdinę mugę bei stebėjome patį Kalėdų senelį, kuris skriejo elnių traukiamomis rogėmis ir mojavo mums iš dangaus.
Kitą dieną, trečiadienį, atvykę į Hellweg gimnaziją susipažinome su kitais šio projekto dalyviais – portugalais - bei gimnazijos direktoriumi, kuris mus, atvykusius, šiltai pasveikino. Norėdami ,,pralaužti ledus“ žaidėme įvairius žaidimus, kurie ne tik padėjo suartėti, bet ir ugdė mūsų bendradarbiavimo bei lyderystės įgūdžius. Vėliau visos grupės pristatė savo šalį ir papasakojo ne tik ką veikia, bet ir kokie valgiai puikuojasi ant Kūčių ir Kalėdų stalo. Po šių nuotaikingų veiklų, pasistiprinę picomis, drauge žaidėme tinklinį.
Trečią dieną, ketvirtadienio rytą, skubėjome į mokyklą ir kartu su savo partneriais lankėmės pamokose. Turėjome galimybę pamatyti, kaip 45 pamokos minutės prabėga Hellweg gimnazijoje, ir palyginti su savo mokykla. Vėliau davėme interviu apie šventes mūsų šalyje ir taip nufilmavome informatyvų ir linksmą videoklipą. O vakarą praleidome virtuvėje, kurioje gaminome kalėdinius desertus (mūsų komanda gamino ,,naujos kartos“ žagarėlius, kurie be galo patiko ne tik vaikams, bet ir mokytojams) ir vėliau visi kartu draugiškai vaišinome vieni kitus.