Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centras

 

Veiklos tyrimo įkvėpimas: kur ieškoti, kaip naudotis?

Kodėl pamoka ir jos kokybė yra tokie svarbūs? Esminius požiūrio į mokinio mokymąsi pokyčius lėmė pakitusios vertybės. Mokiniai skiriasi žiniomis, mokymosi stiliumi, galimybėmis, mokosi skirtinguose kontekstuose. Būtent todėl kyla poreikis sukurti jiems mokymosi įvairovę garantuojančią mokymosi aplinką. Pakinta mokytojo vaidmuo – jis tampa mokymosi proceso ir mokymosi patirčių įgijimo koordinatoriumi. Didinamas mokinio įsitraukimas į mokymosi procesą, jo mokymosi rezultatas – septynių kompetencijų ugdymasis. Efektyvaus mokymosi situacijų visiems mokiniams kūrimas užtikrina socialinį teisingumą, prieinamumą, lygias mokymosi galimybes. Būtent todėl mokyklose kuriama mokymosi aplinka, skatinanti besimokančiųjų veiklą, jų sumanymų atsiradimą ir mokytojo pasiūlytos veiklos savitą plėtojimą, padedantį konstruoti žinias.

Skaitykite daugiau: https://www.svietimonaujienos.lt/veiklos-tyrimo-ikvepimas-kur-ieskoti-kaip-naudotis/