Eil Nr. |
Priemonės pavadinimas |
Įgyvendinimo data |
Pastabos |
1. |
Įvertintos gimnazijos galimybės ugdymo procesą organizuoti nuotoliniu būdu. |
Iki 2020-03-19 |
Atlikus apklausą paaiškėjo, kad tik 1 mokinys neturi kompiuterio, jis buvo paskolintas gimnazijos. |
2. |
Visos pamokos vedamos pagal pamokų tvarkaraštį. |
Nuo 2020-03-30 |
Tvarkaraščio pamokos metu mokytojas teiks užduotis, konsultuos, aiškins, rengs vaizdo konferencijas ir kt. Pamokų laikas koreguotas ir paskelbtas bendruomenei. |
3. |
Pamokų laikas: 1. 9.00–9.45 2. 9.55–10.40 3. 10.50–11.35 4. 11.45–12.30 Pietų pertrauka 5. 13.00–13.45 6. 13.55–14.40 7. 14.50–15.35 |
Nuo 2020-03-30 iki tol, kol bus nurodyta dirbti kitaip |
Pamokų metu Jūsų vaikai privalo būti įsijungę mobiliuosius įrenginius ir realiuoju tos pamokos metu sekti informaciją bei atlikti nurodytas užduotis (per e. dienyną, ee. paštą, ZOOM, socialinių tinklų paskyras, pvz., facebook‘o grupes ir pan.). Tik savo pamokos metu mokiniai galės susisiekti, susirašinėti su mokytoju – taip užtikrinsime visoms klasėms galimybę pasiekti mokytoją, neužkrauti jo žinutėmis, skambučiais ir pan. |
4. |
Pamokos organizavimas: |
Nuo 2020-03-30 |
|
4.1. |
Kiekvieną dieną mokytojai pildys e. dienyną pagal mokytojo pamokų tvarkaraštį (galės pildyti ir iš anksto). |
Mokytojai nurodys temą, kurią mokiniai nagrinės tą pamoką. |
|
4.2. |
Mokytojai mokiniams skirs ir namų darbus. |
Bus pateikiamos užduotys arba nuoroda į jas. |
|
4.3. |
Bus rašomos ir pastabos, pagyrimai. |
Mokytojai sistemingai teiks raštu e. dienyne grįžtamąjį ryšį tiek Jums, tiek Jūsų vaikams. |
|
4.4. |
Nežymimos „n“ raidės. TAČIAU mokytojai ves lankomumo apskaitą savo užrašuose ir informuos klasės auklėtoją, jei iš mokinio nėra grįžtamojo ryšio per savaitę (arba trumpiau). Klasių auklėtojai, gavę signalą, spręs problemą, informuos mokytojus apie situaciją (pvz., visa šeima serga). |
Čia labai tikimės Jūsų supratimo ir vaikų kontrolės: vaikas privalo dalyvauti pamokose pagal nurodytą tvarkaraštį. Mokymasis bus orientuojamas į Jūsų vaiko atsakomybę, motyvaciją, pilietiškumą, emocinę ir fizinę sveikatą, tad lankomumas nėra prioritetas, mokinys mokosi sau. Bendruomenė geranoriškai vertina sudėtingą situaciją, rodo sutelktumą ir palaikymą, padeda mokiniams ir jų tėvams išgyventi pokyčius, stresines situacijas, malšina nerimą. |
|
4.5. |
Nuotolinio ugdymo procese taikomos įvairios formos: ►mišrus mokymas(is) (šalia vadovėlių, pratybų, mokytojo paruoštos ir kt. medžiagos išnaudojamos ir skaitmeninės aplinkos); ►savarankiškas mokymasis; ►mokytojas – konsultantas, padėjėjas. |
Mokytojams rekomenduota numatyti įvairias mokymosi veiklas, kūrybines, tiriamąsias, patirtines užduotis. Turinį papildyti įvairiais skaitmeniniais ištekliais. Specialiųjų poreikių mokiniams skirti individualizuotas ar pritaikytas užduotis, numatyti pagalbą. |
|
4.6. |
Vertinti rekomenduojama kaupiamuoju balu („mažaisiais“ pažymiais ir kt.), formuojamuoju vertinimu. Mokytojai supažindina su savo vertinimo sistema mokinius. Vertinamasis atsiskaitymas (testas, rašinys ir kt.) vyksta bent kartą per mėnesį mokytojo nustatytu laiku. |
Kontrolinio testo datą mokytojai turi nurodyti e. dienyne (meniu punkte „Atsiskaitomieji darbai“) prieš 5 darbo dienas derindami tarpusavyje su kolegomis. Mokiniui per dieną skiriamas tik vienas atsiskaitymas. |
|
4.7. |
Abiturientams mokytojai teiks papildomas konsultacijas, jas derindami individualiai su mokinių grupe, srautu. |
Pagal poreikius mokiniams bus siunčiamos individualios, papildomos užduotys. |
|
Bendros bendravimo ir bendradarbiavimo taisyklės: |
|||
5. |
Kadangi komunikuosime su bendruomene ne tik įprastomis gimnazijoje formomis (e. dienynu; e. paštu; telefonu), bet ir socialiniuose tinkluose, prašome laikytis bendrų etikos reikalavimų, neįžeidinėti, padėti mokytojams ir savo vaikams, pastebėjus problemą, informuoti auklėtoją, mokytoją specialistus. |
Šiuo sunkiu pasauliui metu labai svarbu yra kultūringas tonas, pasiryžimas padėti. Tad kviečiame susivienyti, suprasti mokytojus ir bendradarbiauti dėl mūsų vaikų. Juk ne kartą esame įrodę, kad visi kartu galime daug išmokti ir daug nuveikti. |
Gimnazijos administracija